Underground Magic

Az Underground Magic (avagy UM) 2008. őszén alakult meg, amikor 10 fiatal bűvész összeállt, hogy felkavarja kicsit a magyar bűvészet állóvizét. Nem a világot akarjuk megváltani, pusztán létrehozni egy közösséget, és egy felületet, ahol a fiatal bűvészek megmutathatják magukat a nagyérdeműnek, ahol elmondhatjuk, mit gondolunk mi a bűvészetről, és ahol közelebb hozhatjuk a csodát a hétköznapi emberekhez.

Friss topikok

  • Benke Smith (törölt): Nincs azzal semmi baj, ha a bűvész is jól érzi magát! Sőt..... szerintem a legfontosabb, hogy mi é... (2013.11.24. 22:51) Metódus VS hatás
  • Benke Smith (törölt): Az enyémet kihagytad... (2013.11.24. 22:44) A 26. Corodini Kupa kampánya
  • Migmir: magamra nem, de egy régebbi borítóképemre ráismertem :D (2013.11.23. 14:20) Legyél bűvész – a Facebookon is!
  • : Nagyon jó volt a verseny (változatos, humoros), és a gálaműsor is!!! :-) Minden fellépő a legjobb ... (2013.10.14. 18:34) Lezajlott a 26. Corodini Kupa
  • Máté Levente: Profi ahogy általában ! Továbbra is várjuk, illetve van igény közös projectekre is ;) (2013.08.26. 19:02) FTO – Lepkegyűjtő

Címkék

11 (1) 1914 (1) apollo (1) archív (4) army (6) axel (1) bankjegy (1) bend (1) beszámoló (5) bicycle (1) bill (1) bűvészet (13) bűvész blog (2) bűvész tábor (1) card (9) cardistry (7) cdm (1) change (1) coin (1) copperfield (1) Corodini (7) Corodini Kupa (6) d+m (4) daniel madison (6) dave (1) daves (1) david stone (1) deck (2) drift (1) effekt (1) ekloga (1) ellusionist (3) elmélet (20) előadás (24) érme (1) factory (2) fesztivál (1) Figró (2) film (2) filmklub (1) flamingo (1) flöris (4) flourish (6) fto (9) greatest (2) hajlítás (1) Harry Potter (1) hogy ne (2) hornets (1) idézet (4) inspiráció (3) Joshua Jay (1) JourneyBP (1) just for fun (9) karácsony (1) kardistry (1) karnival (1) kártya (9) knights (1) komikus (3) konferencia (2) kritika (6) Kurt Demey (1) legjobb (1) magic (1) magician (2) magician army (5) mentalizmus (7) molnár szabolcs (1) money (1) művészet (9) mystique (2) ninja (1) Nyersvas (1) nyitó (1) opener (1) óra (1) pakli (5) parafenomén (1) penguin (1) pénz (1) poén (10) Rahat (1) retró (1) robert houdin (2) samurai (1) sharpie (1) sike (2) sorozat (1) szabadulás (2) szeminárium (3) templar (1) the1914 (1) theory (2) thomas (2) thru (1) titok (1) történelem (2) trick (1) trükk (5) tutorial (1) tv show (4) új (1) újbűvészet (9) um (20) underground (9) varázslat (3) vex (1) vice (1) videó (27) vizsga (1) watch (1) workshop (4) Címkefelhő

Magyar – Bűvész szótár

2013.06.06. 15:17 Gyertyán Balázs

Laikus, kívülről jött ember, aki épphogy csak belecsöppen egy beszélgetésbe, vagy vitába pl. egy internetes fórumon, könnyen úgy érezheti: a bűvészeknek nincs vitakultúrája. Aki ellátogat egy-egy klubnapra, akár azt is érezheti, hogy a bűvészeknek egyáltalán nincs semmilyen kultúrája. Ez azonban félreértés, mely abból fakad, hogy a bűvészek kicsit más nyelvet használnak, mint amit pl. egy tudományos, asszertív közegben megszokhattunk. Íme hát egy kis szótár, hogy mit is mond a bűvész – és közben mire gondol.

Ezt a trükköt ismerem. – Voltam egyszer a Figaróban, rémlik, hogy ott lehet kapni valami ilyesmit.

Ennek a trükknek a megoldását el tudná valaki mondani? – Sziasztok! 13 éves vidéki srác vagyok. Tegnap kezdtem bűvészkedni. Tanárom nincs, angolul nem beszélek, pénzt nem áldoznék rá, de találtam néhány magyarázó videót a Youtube-on. Ezt a trükköt sosem fogom bemutatni, mert nincs bennem annyi szakmai alázat, kitartás, türelem és elszántság, hogy kigyakoroljam, de ma este felvenném webkamerával, és megosztanám, ahogy elrontom.

A bűvészettel lehet a legjobban csajozni! – Sosem voltam nővel. Attól tartok, hogy már nem is leszek.

Ez René Lavand: Mysteries of my life című könyvének 47. oldalán található. – Szabó G. Gábornak hívnak

Ja, ez zsír trükk, én egyből rájöttem, hogy csinálja! – Szeressetek!

Én a snap change-t úgy szoktam, hogy még fölöttem is állnak, de úgy sem látszik ki! – Szeressetek!!!

A bűvészkedés mellett a gitár a másik szenvedélyem. – Szeressetek már a kurva életbe!

Emlékszem, mikor régen, lent a klubban... – Régen szerettek.

Az volt az igazi, mikor még a hotel Astoriában... – Öreg vagyok. Fogalmam sincs, ki az a Dan&Dave

Ezt a profi kelléket én is elkészítettem anno, és többször be is mutattam a műsoromban. – Én már nagyon régóta bűvészkedek, nagyon profi vagyok, úgyhogy kérlek szeress!

Ez tulajdonképpen csak modulált Cardini change. – Elolvastam a Royal Road To Card Magicet.

Megnézném, te mikor találsz ki egy ilyen trükköt, mint XY. – Nem ismerlek téged, és még sosem láttalak bűvészkedni.

Akkor dumálj, ha majd te is tudsz ilyet! – Kíváncsi vagyok az előadásodra.

Hány külföldi kongresszuson vettél már részt????? –Alá tudnád jobban támasztani a véleményed?

Tudsz haknizni? Tudod mi az a hakni? – Bátorkodnám megjegyezni, hogy egy céges fellépés esetén a körülmények miatt teljesen más típusú műsorra van szükség, mint amit szakmailag jónak tartunk.

Bárkit szívesen megnéznék, aki ezt a modern bűvészetet képviseli – Valaki magyarázza el, mit értünk modern bűvészet alatt.

Modern bűvészetet csak utcán lehet, színpadon nem? – Tényleg fogalmam sincs, mit értetek modern bűvészet alatt.

A modern bűvészetnek nem az utcához van köze, hanem a sportzakóhoz – Jó a kérdés, én sem tudom.

Nem, modern bűvészetnek a drága kellékekhez van köze – Nekem sincs lövésem se.

Apád f*szát! – Nem értek veled egyet.

2 komment

Címkék: poén just for fun

A bejegyzés trackback címe:

https://undergroundmagic.blog.hu/api/trackback/id/tr535346857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Migmir 2013.06.06. 18:09:23

olyan ismerősek ezek a mondatok.............. már vártam mikor lesz belőle cikk xD

2013.06.09. 01:42:25

Csöppet negyképű lett ez a "cikk", dehát Balázstól ezt várják a rajongói... :-)
süti beállítások módosítása